استقرار نماینده اداره ثبت اسناد در دادگستری بشاگرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 25 مرداد 1399
بازدید : 334
نویسنده : فــردیـن احـمدی

در راستای دسترسی آسان به عدالت اجرایی شد

رییس‌کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به استقرار دستگاه قضایی در بشاگرد به عنوان یکی از مصوبات سفر پرخیر و برکت ریاست قوه‎قضاییه به این استان، از تکمیل و بهره‎برداری ساختمان جدید دادگستری این شهرستان در آینده‌ نزدیک خبر داد.
 
به گزارش عصر بشاگرد؛ علی صالحی در مراسم معارفه حجت‎الاسلام سعید اطمینانی به عنوان رییس جدید دادگستری شهرستان بشاگرد و تقدیر از زحمات هشت ساله مجید واحدی نوش‎آبادی، با اشاره به ضرورت برخورد جدی با برهم‌زنندگان امنیت جامعه، بیان کرد: امروز در استان هرمزگان همراه با سراسر کشور شاهد حرکت انقلابی و عملیاتی دستگاه قضایی در برخورد با قانون‎شکنان و مفسدان هستیم که موجب ارتقای سطح اعتماد عمومی مردم شده است.
وی با بیان اینکه انتصاب آیت‎الله رییسی به ریاست قوه‎قضاییه و اقدامات دستگاه قضایی در دوره جدید، بارقه‌های امید در دل مردم ایجاد کرده است افزود: گزارشات ثبت‎شده در سامانه سجام به عنوان دیده‎بان مردمی، حکایت از مشارکت و همراهی خوب عموم مردم در شناسایی مظاهر فساد و برخورد با مفسدان و قانون‎گریزان دارد.
رییس‌کل دادگستری استان هرمزگان، خدمت‎رسانی به مردم منطقه بشاگرد را توفیق بزرگی دانست که همزمان با نگاه تحول‎گرایی در دستگاه قضایی توجه ویژه‌ای را می‌طلبد تا وظایف خطیر و حساس مسئولان در بسط و گسترش عدالت، آزادی‌های مشروع، حفظ حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم و نظارت بر حسن اجرای قوانین را به نحوی که شایسته مردم نجیب این منطقه است، به انجام رساند.
وی همچنین با اشاره به استقرار دستگاه قضایی در بشاگرد به عنوان یکی از مصوبات سفر پرخیر و برکت ریاست قوه‎قضاییه به استان هرمزگان، از تکمیل و بهره‎برداری ساختمان جدید دادگستری این شهرستان در آینده‌ نزدیک خبر داد و گفت: ساختمان جدید دادگستری شهرستان بشاگرد ۹۰۰ مترمربع زیربنا دارد. به گفته صالحی، در پی تأکیدات ریاست قوه‎قضاییه مبنی بر تکمیل روند خدمت‎رسانی قضایی به مردم بشاگرد، نماینده اداره ثبت اسناد و املاک نیز در دادگستری این شهرستان مستقر شده است.
وی تصریح کرد: هدف از استقرار نماینده اداره ثبت اسناد و املاک در دادگستری شهرستان بشاگرد، کاهش نیاز به رفت و آمد اهالی این شهرستان به مرکز استان و جاسک، تکریم مراجعان و خدمت‎رسانی مطلوب به مردم بوده است. رییس‎کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به اقدامات مؤثر صورت‎گرفته در احقاق حقوق عامه تصریح کرد: امروز مردم ما دستگاه قضایی را ملجأ و پناهگاهی امن برای خود می‌دانند که در تلاش است با کاستن از  نواقص و حل مشکلات، آنها را یاری دهد.
وی بر ضرورت اجرای دقیق و استفاده از فناوری‌های نوین و صدور ابلاغ‌های الکترونیک در راستای کاهش اطاله دادرسی گستری تاکید و عنوان کرد: هم‎اکنون با به‎روز شدن خدمات قضایی و استفاده از دادرسی الکترونیک، مردم حتی در محل سکونتشان، به پرونده خود دسترسی دارند.صالحی امنیت مردم را خط قرمز دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: با هر نوع اقدامی که بخواهد امنیت عمومی را تهدید کند و مانع از تحقق امنیت پایدار در سطح جامعه شود، با قاطعیت برخورد خواهد شد.
وی اظهار کرد: عملکرد مؤثر قضات و کارکنان دادگستری سبب ارتقای شاخص اعتماد عمومی می‌شود و موجب خواهد شد مردم طعم شیرین عدالت را بچشند. رییس‎کل دادگستری استان هرمزگان با تأکید بر لزوم حمایت از سرمایه‎گذاری مشروع و مقابله با هر نوع فساد در حوزه اقتصادی، رفع موانع موجود در سال جهش تولید را ضرورتی اجتناب‎ناپذیر برشمرد و تصریح کرد: همه ما باید با تلاش مضاعف تا زدوده شدن کامل محرومیت از چهره بشاگرد کوشش کنیم.
 
 
انتهای پیام//



:: موضوعات مرتبط: آخرین اخبار شهرستان بشاگرد , ,
:: برچسب‌ها: استقرار دستگاه قضایی در بشاگرد , رییس جدید دادگستری شهرستان بشاگرد , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 118
بازدید ماه : 1607
بازدید کل : 125053
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com